Číslo zakázky (bude doplněno poskytovatelem dotace) |
|
Název programu: |
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Registrační číslo projektu |
CZ.1.07/3.2.02/02.0021 |
Název projektu: |
NOVÁ DIMENZE jazykového vzdělávání 2 - větší šance pro lidi a firmy v Plzeňském kraji |
Název zakázky: |
Regionální centrum jazykových kompetencí (RCJK) |
Předmět zakázky(služba/dodávka/stavební práce): |
Dodávka - Vytvoření Regionálního centra jazykových kompetencí v rámci projektu NOVÁ DIMENZE jazykového vzdělávání 2 - větší šance pro lidi a firmy
v Plzeňském kraji |
Datum vyhlášení zakázky: |
26. 07. 2012 |
Název/ obchodní firma zadavatele: |
DIMENZE AZ s.r.o |
Sídlo zadavatele: |
Úslavská 17, 326 00 Plzeň, provozovna Pod Všemi svatými 20, 301 00 Plzeň |
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa) |
Ing. Miroslav Morávek, manažer projektu
Projekt NOVÁ DIMENZE 2
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/3.2.02/02.0021
tel. 378 609 926, mobil 608 107 529
dimenze@dimenze.cz,
moravek.konias@volny.cz
www.dimenze.cz
|
IČ zadavatele: |
IČO 26384281 |
DIČ zadavatele: |
CZ26384281, zadavatel není plátcem DPH |
Kontaktní osoba zadavatele, vč. kontaktních údajů (telefon a emailová adresa):
|
Ing. Miroslav Morávek, manažer projektu
viz výše
|
Lhůta pro podávání nabídek (data zahájení a ukončení příjmu, vč. času) |
26. 07. 2012 - 06. 08. 2012 do 12.00 SELČ |
Popis předmětu zakázky: |
Předmětem zakázky jsou následující služby:
Vytvoření kompletního webového řešení
Regionálního centra jazykových kompetencí
- webového portálu
Návrh webových stránek
Vytvoření webových stránek s redakčním systémem
Analýza a návrh webové aplikace - viz zadávací dokumentace v příloze č. 1, která je k dispozici na vyžádání u kontaktní osoby zadavatele zakázky
Vytvoření webové aplikace
Funkční, výkonové a bezpečnostní otestování vytvořené aplikace.
Zaškolení zaměstnanců zadavatele
Provoz a podpora webové aplikace do 10. ledna 2014
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: |
705 000,- Kč včetně DPH, tedy 587 500,- Kč bez DPH. Cena je konečná a v žádném případě ji nelze překročit. |
Typ zakázky |
Zadávací řízení se řídí závaznými postupy pro zadávání
zakázek z prostředků finanční podpory OP VK. Jedná se o "zakázku na
služby". Nejedná se o zadávací řízení dle zákona 137/2006 o veřejných zakázkách.
|
Lhůta a místo dodání
(zpracování zakázky)/ časový harmonogram plnění/ doba trvání zakázky
|
Odevzdání nabídek 06. 08. 2012
Vyhodnocení nabídek 06. 08. 2012
Podpis smlouvy 16. 08. 2012
Zahájení prací 17.08. 2012
Dodávka první verze a zahájení provozu 17. 10. 2012
Dodávka ostré verze 04. 12. 2012
Ukončení podpory řešení 10. 01. 2014
|
Místa dodání/převzetí nabídky:
|
Dimenze AZ s.r.o.
Pod Všemi svatými 20, 1. patro, 301 00 Plzeň
k rukám kontaktní osoby zadavatele
Lhůta podání nabídky:
06. 08. 2012 do 12:00 hodin
|
Hodnotící kritéria |
Hodnotící kritéria |
Max. váha v % |
Nabídková cena |
40 |
Technická úroveň nabídky, vhodnost navržené architektury a technologií |
30 |
Zkušenosti uchazeče s obdobnými projekty |
20 |
Kvalita nabídky a komplexnost navrhovaného řešení |
10 |
1. U kritéria
Nabídková cena si zadavatel vyhrazuje právo vyloučit veškeré nabídky s
nápadně nízkou nabídkovou cenou. U ostatních nabídek obdrží nabídka
s nejnižší cenou váhu 40, zvýšení nabídkové ceny o každých, byť jen
načatých 7500,- Kč znamená snížení váhy o 1 procentní bod. Tedy např. při
nejnižší ceně 350 000,- Kč bude mít tato váhu 40 a cena 392000,- bude
mít váhu (40 - 6) = 34.
Splnění dalších kritéria bude posuzováno podle předané dokumentace, tedy:
2. Vhodnost navržené architektury a technologií
Hodnotí se splnění nefunkčních požadavků dle
přílohy č. 1. V rámci tohoto kritéria bude posuzována robustnost
architektury, bezpečnost, otevřenost a rozšiřitelnost řešení, dostupnost
technické podpory v ČR.
Za nejlepší robustnost architektury obdrží uchazeč max. 8 procentních
bodů, za nejhorší 0, ostatní uchazeči dostanou body přidělené podle % splnění
podmínky.
Za nejvyšší bezpečnost řešení obdrží uchazeč max. 8 procentních bodů,
za nejnižší 0, ostatní uchazeči dostanou body přidělené podle % splnění
podmínky.
Za nejlepší otevřenost řešení obdrží uchazeč max. 7 procentních bodů,
za nejhorší 0, ostatní uchazeči dostanou body přidělené podle % splnění
podmínky.
Za nejlepší rozšiřitelnost řešení obdrží uchazeč max. celkem 7
procentních bodů, za nejhorší 0, ostatní uchazeči dostanou body přidělené
podle % splnění podmínky.
3. Kvalifikace a zkušenosti uchazeče sobdobnými projekty
Hodnotí se doložená kvalifikace, kompetence a
reference uchazeče nad rámec technických kvalifikačních požadavků. Bude posouzena doba působení na českém trhu
(0 - 3 proc. body, přičemž 0 bodů bude přiděleno za základní splnění
kvalifikačních požadavků, 3 dostane nejlepší nabídka), výše obratu (0 - 3 proc. body, přičemž 0 bodů bude
přiděleno za základní splnění kvalifikačních požadavků, 3 dostane nejlepší
nabídka), počet kvalifikovaných zaměstnanců
(0 - 3 proc.body, přičemž 0 bodů bude přiděleno za základní splnění
kvalifikačních požadavků, 3 dostane nejlepší nabídka), počet získaných
odborných certifikací (0 - 4 proc.body, přičemž 0 bodů bude přiděleno za základní splnění kvalifikačních
požadavků, 4 dostane nejlepší nabídka), obdobné realizované projekty (0 - 4 proc.body, přičemž 0 bodů bude
přiděleno za základní splnění kvalifikačních požadavků, 4 dostane nejlepší
nabídka). Zohledněna bude vyspělost metodických postupů uchazeče zaměstnanců
(0 - 3 proc.body, přičemž 0 bodů bude přiděleno za základní splnění kvalifikačních požadavků, 3 dostane nejlepší nabídka).
4. Kvalita nabídky a komplexnost navrhovaného řešení
Hodnotí se celková technická kvalita navrhovaného
řešení, vhodnost použitých technologií, otevřenost a standardnost použitých
produktů, soulad s obecně uznávanými postupy a příklady dobré praxe.
posuzuje se míra pokrytí požadavků zadavatele i hloubka zpracování a
podrobnost popisu řešení. Zohledněna bude i kvalita zpracování dokumentu
nabídky.
(Nejkvalitnější nabídka obdrží 10 proc.bodů, nejhorší 0 bodů, ostatní
nabídky obdrží body podle míry splnění požadavků v %.)
|
Požadavky na prokázání splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele:
|
Základní kvalifikační požadavky
Uchazeč prokáže
splnění podmínek základní kvalifikace dle § 53 zákona o VZ. Pro prokázání stačí předložení čestného
prohlášení v souladu s aktuálním zněním § 53 zákona ě. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Profesní kvalifikační požadavky
Uchazeč prokáže splnění podmínek profesní kvalifikace dle § 54 zákona o VZ. Výpis z obchodního rejstříku či jiný doklad
uvedený v § 54 zákona ě. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, nesmí být ke
dni podání nabídky starší než 90 kalendářních dní. Možno předložit kopii
dokumentu. Originál či ověřenou kopii předloží pouze vybraný uchazeč před
podpisem smlouvy.
Počet zaměstnanců v ČR min. 25, a z toho min. polovina odborných technických/projektových zaměstnanců
v oblasti IT. uchazeč prokáže čestným prohlášením.
Ekonomické a finanění kvalifikační požadavky
Celkový obrat alespoň 100 mil Kč v součtu za poslední tři účetní období
Hlavní činnost uchazeče je v oblasti IT
Pojištění vůči škodám při plnění zakázky v minimální výši 10 milionů Kč.
Uchazeč prokáže výsledovkou, výroční zprávou nebo
obdobnými dokumenty, pojistnou smlouvou, případně čestným prohlášením.
Technické kvalifikační požadavky
Odborné certifikace zaměstnanců v oblasti
vývoje softwarových aplikací a použitých produktů. uchazeč prokáže seznamem
nebo kopiemi alespoň 10 diplomů nebo certifikátů.
Zkušenosti dodavatele v oblasti elearningu
a vzdělávání. Uchazeč doloží seznamem jím realizovaných aktivit nebo CV svých
zaměstnanců.
Zkušenosti dodavatele v oblasti
portálových řešení. Uchazeč doloží seznamem jím realizovaných projektů nebo
CV svých zaměstnanců.
Pokročilé znalosti a zkušenosti s řízením
softwarových projektů. Uchazeč doloží prostřednictvím CV zaměstnanců nebo
certifikací PMP - Project management Professional)
Stručný odborný životopis projektového
manažera, který případně povede dodávku. Požadavkem je VŠ vzdělání a
minimálně 10 let odborné praxe v IT. Praxí se rozumí podíl na dodávkách
srovnatelných softwarových projektů.
Seznam významných dodávek v posledních 3
letech. Významnou zakázkou se rozumí dodávka software nebo služeb v oblasti
IT nejméně v rozsahu 1 mil. Kč. Uchazeč prokáže čestným prohlášením.
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče:
|
uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu oprávněnou
k jakýmkoliv možným krokům spojeným s přebíráním, předáváním,
doplňováním, vysvětlováním nabídky (s výjimkou následného případného podpisu
smlouvy). U kontaktní osoby budou uvedeny veškeré základní kontakty, jako je
název a adresa, email, telefon, mobil, případně další.
|
Požadavek na
písemnou formu nabídky (včetně požadavků na písemné zpracování smlouvy
dodavatelem):
|
Nabídka bude vytištěna 1x na papíry A4, nerozebíratelně spojena, svázána a opatřena
razítkem a podpisem uchazeče. Dále bude vypálena 1 x na CD ve formátu Word
97-2003.
|
Požadavek na
zpracování nabídky a způsob zpracování nabídkové ceny
|
Požadavky na strukturu a doručení nabídky
Krycí list
Splnění kvalifikačních požadavků
Cenová nabídka a platební kalendář
Věcná nabídka
Návrh harmonogramu
Návrh smlouvy o dílo
Návrh servisní smlouvy
Další přílohy dle potřeby
Doručení nabídky proběhne osobně na udanou adresu a udané
osobě, po předchozím vzájemném telefonickém odsouhlasení termínu, a to
v zalepené obálce s uvedenými údaji o projektu, nabídce, uchazeči a
s nápisem "Neotvírat" - zadávací řízení
Způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude zpracována strukturovaně
v souvislosti se strukturou samotné nabídky.
|
Povinnost uchovávat
doklady a umožnit kontrolu:
|
Smlouva s vybraným dodavatelem musí zavazovat
dodavatele, aby umožnil všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu,
z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících
s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci
(zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty).
|
Další podmínky pro
plnění zakázky:
|
Jazyk podání nabídky
Jazyky, v nichž může být nabídka podána, jsou jazyk český a slovenský.
Další případné podmínky pro plnění.
|
Podmínky poskytnutí
zadávací dokumentace
|
Zadávací dokumentace k této poptávce existuje jako
samostatný dokument. Ten bude osobně proti podpisu vydán kterémukoliv
uchazeči odpovědnou osobou zadavatele na adrese pobočky zadavatele Pod Všemi
svatými 20, Plzeň, a to po předchozím telefonické domluvě konkrétního termínu
předání, po celou dobu vyhlášení zadávacího řízení.
|
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení před jeho ukončením
zrušit bez udání důvodu.
|
Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě nebo další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny také v samostatné zadávací dokumentaci.
Vyplněný formulář a případnou zadávací dokumentaci ve formátu .doc (MS Word) zasílejte v případě
individuálních projektů elektronicky na adresu cera@msmt.cz a v případě
grantových projektů na emailovou adresu daného ZS (viz níže) a v předmětu
uveďte "Zadávací řízení". Každé zadávací řízení musí být zasláno
samostatným e-mailem.